Nitrianska radnica pripravuje novú dlhodobú mediálnu stratégiu
MsÚ plánuje obnoviť aj newsletter.

19.02.2019 | Nitriansky kraj | Autor: D.Švelková

Nitra pripravuje dlhodobú mediálnu stratégiu mesta. Hotová by mala byť do konca tohto roka. Fungovať by mala začať v budúcom roku, informoval poradca pre komunikáciu mesta Nitra Henrich Varga. 

Informovanie verejnosti o činnosti mestského úradu v súčasnosti radnica zabezpečuje prostredníctvom webovej stránky mesta, sociálnej siete a zasielaním SMS informácií. Pokračovať by mal aj mestský kultúrno-spoločenský mesačník Nitra, ktorý vychádza v meste pod Zoborom 43 rokov. Jeho februárové číslo však nevyšlo. "Mesačník nevyšiel z technických príčin, riešili sme jeho novú podobu, v ktorej bude naďalej vychádzať," uviedol Varga. 

Od začiatku tohto roka prestal vychádzať newsletter a mesto ukončilo spoluprácu s vydavateľom schránkového týždenníka Nitrianske Echo, v ktorom pravidelne zverejňovalo spravodajstvo z mesta. "Newsletter plánujeme obnoviť, no prvým predpokladom je prijatie nového pracovníka úradu, grafika. V budúcom roku by mal začal vychádzať bezplatný mestský mesačník v tlačenej podobe," priblížil zámery nitrianskej radnice Varga. 
 

Klientská zóna

U nás sa dejú veci

U nás sa dejú veci

7. – 8. novembra - Festival mladého vína

Bratislava, nádvoria Primaciálneho paláca a okolité nádvoria

7. novembra - Gemerská podkovička 2025

15. ročník detského folklórneho festivalu Revúca

8. novembra - Spievanky pod Pohanským vrchom 2025

30. výročie založenia folklórnej skupiny Bazalička Stredné Plachtince